wtorek, 25 czerwca 2013

Skromne pytanie.

Mam do was skromne pytanie. Otóż, wybieram się w pewną podróż i wiem, że nuda może mi doskwierać. Chcę napisać pewne opowiadanie, którego na razie znam tytuł. Ostatnio zaczęłam pisać opowiadania od tytułu, nie wiem dlaczego. To będzie nazywać się ,,Vampire-Empire'' i jak nazwa sama wskazuje, będzie tam  pomykał sobie wampir. I mam dylemat, czy zrobić w tym frerard, czy nie robić frerarda. Czy ma to być yaoi, czy też opowiadanie o przyjaźni? Co byście sobie chcieli? :3

+ 5 ROZDZIAŁ CHŁOPCZYKA JUŻ SIĘ PIECZE
++ 2/2 BAD BLOOD RÓWNIEŻ NIEBAWEM

8 komentarzy:

  1. Moim skromnym zdaniem, czyli zwolenniczki czytania frerardów, jak najbardziej jestem za związkiem Gerarda z Frankiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także jestem za frerardem! :DD ~Frerardzisława :3

    OdpowiedzUsuń
  3. popieram Vu-Anpu.
    z poważaniem, War Machine

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, a wiesz, że pomysł z Frikey' em nie jest wcale taki zły? Dawno nie czytałam dobrego shota o tej tematyce. Poza tym, w twoim wykonaniu byłoby to naprawdę ciekawe, no i z tym tytułem też świetnie. Bądź co bądź, ja czekam na yaoi <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Blagam, tylko nie Frikey... Zostanmy przy starych dobrych frerardach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. yaoi, frerard, byle nie frikey, please. pisz, ciesz się podróżą i szybko do nas wracaj <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, jako pierwszej klasy zboczeniec i wielbiciel Frerarda, nalegam, aby był to tenże pairing.
    Z poważaniem, Kot xD.
    A tak btw, to zapewniam cię, że ci się tam nie będzie nudzić! :D

    OdpowiedzUsuń